vårkänslor

Anser de sista veckorna som helt fantastiska. Har sagt upp mig från jobbet och fått ett nytt på Adecco som personlig assistent.
Har oxå tillsammans med Emma bestämmt att vi ska säga upp lägenheten før att finna oss något mindre før bara oss två.
Och det allra bästa är ju att jag hittat mig en karl som får mig att le dagarna i ända! Fantastiska känsla det här med kärlek.

Och så har vi fått med oss en del konserter i det sista. Førra helgen rockade Kite loss på Fiasco, Kent huserade på Spektrum i veckan och på John dee spelade Mono Lake som tyvärr bara var förband. Ruskigt bra och upcoming norskt rockabilly band.

Pysslade lite med håret häromdagen och resultatet blev bra! med en Foux bang och victory rolls med lockar baktill och en blomma framtill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0