ett nytt försök

Japp. Ska gå på min GI igen. Det funkade ju sist med 5 kg som itne har rört sig varken uppåt eller neråt sen jag slutade. Det blir lixom långtråkigt att bara äta bulgur och massa kött och grönsaker varje dag. Ibland skulle du kunna strypa din granne för att det luktar potatisgratäng en söndag, för att sen svulla i sig alltihop. Men jga tyckte jag var duktig. Så vi gör ett nytt försök.
Emma och jag var och simmade förra veckan me. Det är sjukt hur mkt ursäkter man finner på för att inte ha tid till träning. Jag kommer iaf försöka simma när jag slutar tidigt i veckorna. även om ett crowded Töyenbad inte var det charmigaste i sin glans...

Frukost!
Pepparmakrill, ägg, ruccola och så är det en strimma kaviar.
Och så kaffe då förstås, med ett glas mjölk till mina naglar och ben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0