A dress to impress

Just nu väntar jag förväntansfullt på det här!



Jag fick det på ebay för ca 117 NOK, lätt värt med tanke på att en sån klänning går på runt en tusing beroende på kvalité och utförande. Och nu kan jag snart sy hur många jag vill, helt i min storlek! Hoppas den dimper ner i lådan vilken dag som helst nu. Är den inte fin? Orginal möanster från 50-talet, oklippt och allt. Kan man blir annat än förälskad?
Så vem vet, gillar ni det färdiga resultatet, ställ er i kö och lägg ett bud på en egen klänning! ;-)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Sys dom i XXL så vill jag stå först i kö=)

(fast märk den gärna med S så man kan låtsas=)

2009-06-02 @ 22:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0