Kaffekokarkocken Katja

Det här måste vara en av tidernas smartaste blogg.
Jag trodde jag var ensam om tidigare ha fått använda kaffekokaren som spis, men tydligen inte!
Och Kaffekokarkocken Katja tar verkligen det här till en annan dimension! Själv har jag i stort sett bara fixat nudelsoppor och grejer, och detta då jag jobbade i Bomringen i Oslo och vi hade en liten "lekstuga" som arbetsplats, utan kylskåp eller andra köksfaciliteter. Vi skulle helt enkelt leva på brødskiver (även kallat frukost som norrmännen envisas med att äta 3 ggr om dagen) och kaffe.
Men är ni fattiga studenter utan kök, eller bara gillar att leva primitivt, så tycker jag definitivt ni genast ska införskaffa en kaffekokare! Och därav kolla in Katjas blogg för recept tips.
Hon ska tydligen vara med på TV4 morgon och kocka i rutan, och hon har fått matrecept av Timo Räisänen. Hur coolt är inte det. Men jag säger precis som han, Lite efterblivet, men på ett fint sätt!

Kommentarer
Postat av: kaffekokarkatja

va glad jag blir att du skriver så fint om mig!!

2009-07-21 @ 02:37:22
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0