En dealer och två hoes

Ja, igår fyllde man ju år da. Jag har aldrig bakat två tårtor så fort i hela mitt liv tror jag. Men en prinsesstårta och en jordgubb- och gräddtårta blev det! Får väl hoppas de e nåt kvar när man kommer hem från jobbet.... *hostemmahost*

Men jag trodde faktiskt att på sin fördelsedag ska man få saker, inte bil av med dom?! Var på Møllers café och blev av med min väska, men hela mitt liv i känns det som. Vi hittade strax därefter väskan mellan två bilar (Tack Kolbjørn!) men min kamera och min mobil var borta! SKiter väl egentligen i mobilen, men så jävla trist med alla nummer, som man har ottroligt svårt att få tillbaka! Som t ex Hom´s nr i Thailand... Inte för att jag ringer henne och småpratar men ska ju tillbaka dit i januari så det vore ju trevligt o se henne igen!
Och inte minst Claud´s nr... Men det går väl att ordna tillbaka.
Så nu går jag runt här med min fina Samsung med tejpad baksida och svär åt världen och förbannade poliser som inte kan göra ett piss när jag står och säger vem det var...

Kvällen slutade på Stratos. Sjukt najs utsikt och mysig terass. Dit hamnar man nog fler gånger.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0