vår gång är nu röd

Idag är jag ledig. Det känns jättekonstigt att inte vakna upp med det minsta huvudvärk eller trötthet. Okej, lite trött är jag. Men hur ska jag spendera denna underbara dag tänker jag? Det snöar utanför vårt fönster. Uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" har jag alltid kännt som rätt överskattat. Jag fryser ändå, och gör man inte det, svettas man ihjäl under långkalsonger och varma arktis-jackor. Hmm. Ska jag slita mig ut och möta kylan? Tja..jag tror det. Det är nämligen loppis på grönland, och det kan man ju inte missa!

Jag målade om hallen igår. Johanna var duktig och hjälpte till! Riktigt kul, jag älskar att renovera, pyssla, måla och sånt!


Lite konst



Johanna tycker om att måla!


Ja så blev det.

Nu är det bara mässingskrokarna som ska upp, och nån sko ställ. Kanske jag hittar några fynd på marknaden idag! Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Blev ju riktigt bra....Ser mindre ut ,men kanon snyggt ju=)

2009-01-24 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0