Oslo goes Stockholm

Ja det ska bli før jävla trevligt! träffa fina vänner, gå på trevlig inflyttningesfest och definitivt gå i mass vintagebutiker!
Det ska bli sjukt mysigt. Lite minisemester från snøn här hemma. Fast det snøar säkert där med... Djävulens redskap det där med snø. Så fint att se på, men ska man ta på det är det bara kallt och bløtt. Kläder blir bløta, skor førstørs. Bilar sitter fast och människor blir ihjälkørda. Komemr ihåg førra vintern när jag høll på att få en fet polsk lastbil på pannbenet när jag satt på jobbet på E18 i oslo.
Men nu blir det Sthlm. Sveriges huvudstad. Jag har ltie hatkärlek till stan. Därfør får Kellerman bidra med några väl valda ord i sin serie.



Men nästa helg ska jag älska staden som om den vore min egen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0