jobb letande i stora lass

Jess. Nu ska jag spendera dagen med att lägga in mitt CV och slänga iväg tonvis med ansökningar.
Min kära mor ringer och maser om hur jag ska klara mig och bla bla bla.
Det löser sig. Det gör det alltid.
Bara för det måste ja slå på lite Timbuktu och peppa upp mig själv.

Helst hade jag spenderat dagen i secondhandbutiker.
Vill ha ett gammalt fönster i trä som jag kan sätta en spegel bakom och drömma om en svunnen tid.
 

Lite nytt och sött porslin hade inte heller vart fel... Med sockersöta små blommor som slingrar sig runt kaffekoppshandtaget. Så man får lite guldkant på vardagen, som starten på dagen vid morgonkaffet en sliten måndag!


Och så e jag ute efter par skor. Såna som passar för att stosa runt i Paris, sitta på Caféer och sippa franskt vitt vin och på tå kyssa pojkar med snelugg och stora svarta bågar runt ögonen.

Kommentarer
Postat av: Sofia i London

va fint fönstet var!

2009-08-10 @ 23:16:53
URL: http://sophedeluxe.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0