en slinga blond

Fick med lycka veta när jag kom till jobbet att jag var ledig. Hur kan man se så fel på en timplan!? Men ringde direkt upp Madeleine på Kaffebrenneriet och informerade att jag kunde komma in och provjobba idag men det passade tydligen inte, så det blir tidig morgon imån! Jag var ju på intervju igår på Kaffebrenneriet, till en heltidstjänst på en av deras kaffebutiker uppe på Sagene. Hon var jättetrevlig och jag kände igen henne nåt så otroligt. "Dito" sa hon och vi klarade inte att placera varandra. Intervjun gick iaf strålande och imån bitti ska jag alltså dit före mitt vanliga jobb och hälsa på hennes kollega.Det  ser ganska ljust ut iaf! Lönen är ju en aning sämre än den jag har nu, men vafan. Jag får ju jobba med nåt jag tycker är kul iaf!

Håller på med att färgar håret i detta nu. Mitt hår har blekts sedan jag började att bara färga utväxten hela tiden så det nedersta är typ brunt... Så jagpassade på att slängde i lite blekmedel på en slinga bakom örat. Jag kan tänka mig att jag får göra det ett par ggr men vi får se om det blir nåt resultat. Resterande av kalufsen blir som vanligt kolsvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0