Alla dessa män

ett inlägg som inte publicerades tidigare ikväll...

En vacker sida om Mens street style finner ni här.
Jag vill bara äta upp alla, tänker jag medans jag fashineras över att, trots det dåliga utbudet av manliga klädbutiker lyckas ni smycka världen med er stil.

Kudos to Street style kid.

Här är en av mina vänne vars stil jag älskar. Paul Nemorin. Han är vacker både på insidan och utsidan. Här dock något tankad, medans han håller låda på årets efterfest på Arvikafestivalen. Ursäkta den slitna kvaliten.


Kärlek till dig. För att du bollar tankar med mig mitt i natten, och skickar kapitel om kärlek och drömmar från din kommande bok. Paul har även världens finaste bror. Thomas. Deras mamma måtte vara stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0