Höst trött

Ja, som vanligt kryper höst tröttheten på en som ett peddo i slottsparken en lördagsnatt. Alltså, inte speciellt välkommet.
Men tack och pris för att man inte gått ner sig i en hemskt höst depression *peppar, peppar* för det orkar jag fanimej inte med i år. Hade en svacka för en månad sen, på dryga tre veckor, men det känns definitivt bättre nu.
Försöker fokusera på det som är bra istället.

Klippte lugg förra veckan, en U-formad, lite Bettie Page stuk. Jag gillar den starkt. Nu ska bara mitt hår växa ut en bit till, och ska nog ta och färga håret svart igen. Ska försöka lägga upp nån bild, när jag får tillgång til internet med min pc.

Trivs fortfarande sjukt bra i Oslo. Det som gjorde staden ännu bättre var att min goda vän Emma flyttade upp för en månad sen, och det var lite som pricken över i'et! Jag har ju självklart lite hemlängtan ibland, man saknar vännerna och man tror man missar så mkt. Nu fick jag lixom lite av det bästa från två saker, en gammal vän, i Oslo. Kan ju knappt bli bättre!

Ska ner till Växjö nu i oktober, och mitt största mission men den turen är att låta Hasse fixa en liten dam på min arm. Ska bli sjukt gött att få gadda sig lite, sist var ju i Thailand. Har börjat rita en hel del själv nu oxå så får väl se vad som sätts på kiroppen i framtiden. hehe, mr J e väl mindre glad, men de e ju trots allt min kropp, som jag gör precis vad jag vill med. Det är ju bara lite förevigad konst!


Rock On folk's!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaahhh vilket fint inlägg....Är sjukt glad att ja flyttade hit o få umgås me dig min kära=) Så skönt att man har en vän som e precis lika glömsk som mig...Jäkla alkohol,den sätter sina spår HAHA....

2008-10-13 @ 18:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0