Du springer aldrig ifatt när jag väl är där

Nu är høsten här.
Häromdagen satt jag på Teddy's med Emma, och sa, våga vägra vintern. Men just nu är det så svinigt kallt att man vill knappt gå ut. Det positiva är att Lisa tänder massa ljus i hela huset så att man blir sådär hemma kär och mysig. Det känns nästan lite juligt. Man dricker te och ønskar man hade ett badkar man kunde drømma bort sig i.

På fredag är det International talk-like-a-pirate-dag, och detta firas självklart på, vårt vattenhål i øknen, De Ville's. Fast vattenhål är väl aknske ltie fel før årstiden, snarare känns det som att sätta sig framfør en varm vedspis med en sprakande eld medans snøn faller tätt utanfør, när man går igenom dørrarna till denna underbara rock pub.

Funderar starkt på en ny resa till Thailand nästa vinter/vår. Nu när man vart där så kanske man klarar sig lite bättre i det øvertrafikerade Bangkok, med gott om myggmedel genom Khao San road, och sen vidare på ett mørdartåg ner till Surathani, før att ta sig till paradiset och øn Koh Samui eller Koh Pah Ngan. Jag vill träffa Hom och se om hon nått fram till sitt mål och sin bar på KPN, och så vill ja ju självklart till Aay och få lite mer konst, smärtsamt nålad på min kropp.
Nån som ska med? Säg bara till.



Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är

L Winnerbäck

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag ska ju me=)

2008-10-02 @ 15:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0