Tattoos and hairstyles

Kan knappt vänta till den 18e oktober! Längtar så efter det där hemska ljudet och färgen som nålas fast på min hud. Och så fin hon ska bli sen da, när hon står längs min underarm!
Ska försöka lägga ut lite nya bilder på mig, är ju så dumt när vi inte har internet hemma och man får sitta och skriva från jobbet, så då blir det lite svårt att lägga upp bilder. Men får väl kila ner till cafét o fixa det!
Ska testa lite nya frisyrer i helgen oxå. Hittade en hyfsad tutorial på http://community.livejournal.com/vintagehair  som visar hur man gör victory rolls, så vi får se hur det går. Förra gången jag försökte så blev de skitbra på ena sidan, men den andra sidan fick jag bara inte till! Hopplöst. Men antar att det går med lite övning. Trist bara när man har det jobbet man har, och måste se proper och respektfull ut, i sin skit trista och gråa unifrom.
Här är ännu en tutorial om victory rolls om ni e intresserade. Mina kommer inte va så långt fram, och eftersom jag har min nya lugg så blir det lite annorlunda, förhoppnings snyggare =) Jag kommer även slopa nätet hon använder till håret där bak, och locka det lite lätt istället. http://img40.echo.cx/img40/8754/howdohair10au.png
Säg till om ni lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0