Stringhylla wanted!

Är den inte bara helt fantastisk? Jag har hur länge som helst velat ha en sån här hylla. Har sprungit på loppmarknader, vintagebutiker och liknande, utan någon som helst lycka. Har nu sett en på "finn" (norska "blocket") att det finns en inte så långt ifrån Oslo, så jag har mejlat annonsøren før att se om den finns kvar. Skulle kunna ha flera, precis øverallt, i alla rum! Nu bor jag ju inte själv så jag får väl hålla mig till mitt eget, men ja vill ha en! Gärna två-sex stycken, så man kan sätta dom på rad och på højden, då jag har typ 3 m i takhøjd, så att jag kan slänga ut de opersonliga lack-hyllorna från IKEA som just nu pryder min ena vägg.
Har ni ett par ni vill bli av med? Pleeease hør av er till mig.



Stringhylla "pocket" - www.string.se

Jag är även på jakt efter en Kit-Cat klocka. Har kollat lite på ebay men dom ligger lite før høgt i pris før att jag ska kunna ta in dom i Norge utan att behøva betala massa tull-avgifter och skatt. Så det blir att lyfta på stockar och sten, precis som med stringhyllan, før att hitta denna underbara lilla søta klocka med øgon som rør sig i sidled, och svansen som hänger och svänger! Så åter igen, har ni en som ni inte vill ha, kan jag ställa upp frivilligt och ta hand om den som en till familjemedlem!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vi har 2 svarta lr mange har,men våra väggar tillät inte att vi kunde sätta upp dom...dumma oslos lägenheter,bara problem HAHAHA

2008-10-08 @ 22:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0