jobb, jobb, jobb

Ja, just precis som rubriken lyder. Hela veckan. Hela helgen.
Känns väldigt konstigt. H är i Gbg och L är på hotell, och B jobbar ihjäl sig. Har hunnit se honom ca 30 min totalt denna veckan, och jag tror han hade ca 5 h fri totalt hela veckan. Før det är nog normalt SECURITAS. Jag har iaf tur som har en hyfsat normal chef som ger mig mina timmar, även om jag gärna hade haft några till i månaden.

Ska pyssla om mig själv lite i helgen hade jag tänkt. Även om jag ska jobba så blir de ju en fredag kväll och en lørdag som skall fyllas med annat än tankar om rätt och fel val jag gjort den senaste tiden.
Jag børjar tro att Kharma spelar mig ett spratt. Tycker jag førsøker vara en god människa. Jag jobbar, skøter mig men ändå så tycks de hända en jävla massa saker hela tiden. Och jag hoppas mina mardrømmar førsvinner nån gång. Häromdagen drømde jag att jag blev våldtagen, och inatt att min mamma dog. Det är førjävligt.  Men min fina, dyra kamera blev iaf funnen. Trodde den mysteriskt hade blivit stulen, och då hade jag fått spader.

Nä, hårfärgning, ansiktsmask och andra mysiga ta-hand-om-mig-själv grejer skal utføras under helgen. Några tips på hur man piggar upp sig själv i høstmørkret?

Ta hand om ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0