Stillhet i kaoset....?

Jag sitter på mitt kontor, men jag ska snart gå hem. På nåt sätt känns livet så jävla bra just nu. Jag førsøker att inte få vissa känslor blockera min lycka. Men det är jävligt tufft ska ni veta, før det spelar ingen roll hur mycket man førsøker att inte ha några problem, så kommer dom alltid sakta krypandes och biter dig i hälarna.

Hemma är det just nu väldigt stelt. Men jag førsøker gøra så gott jag kan, och vill inte som sagt att något ska komma i vägen før att jag ska få må bra. Jag är jag. Jag tänker inte ändra på mig, før jag trivs med mig själv just nu. Det är ingen som ska komma och gøra mig till nånting jag inte är. Men just nu känns situationen som sagt...stel.
Och sen att det finns andra moment här i livet som rubbar ens balans är ju en annan sak. Men det hoppas vi bara slutar i grøna ängar, doftande blommor och ljuv, ljuv musik!

Och H, fyfan vad jag inte vill att du ska åka! Jag vill att du ska stanna hemma med oss, och førgylla den vardagliga vardagstristessen. Älskar dig. Det vet du. Men du komemr få det helt underbart i Kanada. Och snart kommer du tillbaka, som fåglarna efter vintern. Fast i typ, juli....

Jag har fått cravings efter sushi. Det är førmodligen det godaste som finns i hela världen. Ge mig en låda sushi och jag är totalt såld!





Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0