skitmorgon

Idag blev jag väckt en timme før tidigt, eftersom min mobil børjade pipa. Sms´et som kom gjorde inte att jag direkt kunde somna om, utan det gjorde mig pissførbannad. Jämte mig ligger E och sussar søtt, jag børjar vänja mig vid att hon ligger där och snarkar lite lätt nu, men jag ønskade jag oxå sov.
När jag sen går upp hinner jag inte äta nån frukost pga en lång dusch, eftersom det var svinkallt hemma. Jag får springa till SevenEleven och på vägen dit går min jacka sønder, dragkedjan delar sig så jag måste frysa. Det var den vinterjackan.
Nu sitter jag på jobbet, och mitt i all skit så børjar det snøa tamejfan! Nu kommer jag ju inte alls behøva stänga jackan!
Som sagt. Skitmorgon.




And you, you better not speak to me when I get home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0