Oh lovely summer




Nu entligen somamren her. Det strømmar fnitter och skvalande musik från gatan utanfør.  Brugata.
Herlig gata. Fast lite jobbigt om kvellarna ner man ska sova, eftersom pubben snett nedanfør bara ælskar kareoke och allt annat møjligt man inte vill lyssna på en vardagskvell ner man ska upp o jobba. men ajg ahr inførskaffat mig ett par øronproppar som fungerar super. Dom ska me till Arvika i sommar! Just de! You heard me!
Lengtar såå! Ska bli så herligt me lite festival. Ska inførskaffa mig ett par gummistøvlar, som jag tjata om i flera år, Att NESTA gång, då minsann ska dom me. Men de blir ju aldrig av. Kjære Sarah rara fr Sthlm ska ju sjelvklart med! Ska bli underbart att treffa dig igen stumpan, som jag har saknat dig! Så e de ner du envist måste bo på fel sida av Sverige! Man ska ju bo på Bestkusten! =)

Denna sommaren kommer bli underbar. Sommaren i Oslo.

Snart har man bursdag å... O de e snart midsommar. KOmemr kennas konstigt o fira midsommar i Norge. Men vi ska allt visa dom! Dansa runt en "midsommarstång" som egentligen ser ut som en upp-o-ner vend dick, hoppa runt dicken o sjunga "SMÅ GRODORNA! SMÅ GRODORNA!" e ju inte alls lustigt.... men nubben kommer som sekert gilla. Norrmennen.
Ska bli så morsomt så!

Jeg elsker Oslo. Så deiligt så!

Peace out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0