he´s on the wall

he´s on the wall


Blev lite kass bild, men snubben håller koll på oss när vi lagar mat iaf!
Stormtrivs i den nya lägenheten, jag hoppas att jag nångång i framtiden finner en just sån här lägenhet, fast, där saker  ting kanske sitter lite mer på plats... Lisa, min sambo vet vad jag snackar om hehe...

Staden växer sig större i mitt hjärta och för varje dag som går trivs jag mer och mer. Dagarna hemma i Växjö hos familj och vänner över nyår var underbara och jag hade gärna stannat ett par dagar till!!
Men jobbet funkar bra, lönen kommer på fredag, o då e de även dags för lönepils. Den sista faktiskt. Lite synd med den obligatoriska fredagen varje månad, lite öl på Venners o sen vidare till Queens. Och död åt den som säger att vi ska gå nån annanstans än till Queens!! =) 
Och jag hoppas att det i helgen kommer besök från göteborg....saknar dig...

Känslorna här uppe tar överhanden ibland, man vet inte vad man känner, eller vad som händer i sitt inre. Vad vill man ha? Saknar man bara närheten lr vafan e de frågan om, frågar ja mig själv....
Staden gör att man känner sig ensam, landet gör att man känner sig utanför, men samtidigt får alla en o känna sig så välkommen... Hur går de ihop?
Jag är iaf glad för mina nyfunna vänner, Cathrin, Lisa min sambo, Sanna o Carro som nu skall ut o resa och lämna norge, Erika, som jag inte känner allför väl då hon funnit kärleken i Oslo, och man ser henne inte så ofta =)
Även Thomas som är en pärla och alltid ställer upp.... En annan trevlig överaskning idag på de norska skattekontoret så helt plötsligt kommer Petra (G.T. Växjö) in genom dörren, hoho världen e liten!

Dags för lite vila innan man går till jobbet.

Mange tanker ut i rom til er der hjemme! Stjernerna lyser ner på er i vinternatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0