pin up frisyrer!

I helgen har det varit tid övers till lite fest, bla ska ju Sandra lämna oss för Stavanger (!?) så vi hade avskedsfest för henne på lördagen.
På fredagen blev det en go gammal spontan fylla, då faktiskt alla tjejerna i kollektivet lyckades vara hemma samtidigt! Vi fixade till oss, blev en låång förfest tills det blev dags att gå ut. Valet var självklart och det blev då De Ville`s. Just LOVE that place!

Men har iaf försökt mig på lite nya frisyrer. Det brukar annars bli lätt lite tråkigt, plattat, lockigt lr uppsatt lixom. Men med min nya förkärlek till 50-talet så blev det lite nytt! Fick upp en shysst 50-tals pinup look med en svartvit bandana som jag køpt tidigare på dagen!
Hur man gör för att få frisyren kan ni se genom att trycka på denna länken: www.youtube.com/watch?v=5lWtV4OPu_I
På fredag var det ju dags för helgens tänkta fest och jag var bra sliten efter gårdagen och plus att jag jobbat tidigare på dagen. Men håret så fortfarande rätt OK ut efter gårdagens uppsättning, så jag bara tog och fixade till det lite och satte dit en blomma och tjoff, så var man fräsh igen!
Det blev dock ingen utgång eftersom jag skulle upp och jobba igen på söndagen, utan blev kvar hemma med diverse folk som inte heller gick ut, bl a Lisa, som skulle åka till Barcelona tidigt på søndagsmorgonen!
Men jag ska førsøka lägga upp lite bilder så ni får se!
Så länge kan ni hålla till godo med den här sidan http://community.livejournal.com/vintagehair

Snart får jag äntligen gå hem från jobbet. Så trist att sitta här själv.

Ha det så bra så länge!


Kommentarer
Postat av: fashiondarling

Skulle önska att jag har lite mer tålamod, så jag också kunde göra lite sådana frisyrer.

2008-08-28 @ 11:57:42
URL: http://fashiondarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0