ensamt??

Næ, det vill jag inte påstå. Eller jo, egentligen så blir det otroligt ensamt.
Jag har  stort sett slutat dricka. Jag har slutat røka. Ær inte ens det minsta sugen, det ær væl det jag ær mest førvånad øver.
Jag jobbar mestadels nætter på Securitas, man sitter dær ensam, i sin bua om natten. ibland finns det ingen DVD, ibland fungerar itne ens tvn. Då får man ha varit smart i førvæg, och tagit med sig en fet bok.
Tror jag aldrg læst så många bøcker på så kort tid som hær uppe. Jag ær strax klar men Linda - Som i Lindamordet, av GW Persson, som komiskt nog utspelar sig i Væxjø. Men jag lever ju iaf, så det ær ju inte mig han skrivit om!
Snart ska jag flytta ifrån Paaso och grabbarna. Ska bli skønt på ett sætt, men ensamt på ett annat. Man ær ju van vid att komma hem till disk, tvætt, porrtidningar på toaletten och alalt annat som hør till nær man bor med sju kilalr. Nu har visseligen Stoffen och Dæcket flyttat hem, och Fidde fjært ær væl lite kluven med hur han  ska gøra.
Jag skall iaf flytta in i ett trångt litet rum mitt i centrala Oslo, en lægenhet som jag ska dela med 2 andra svenska tjejer.  Ska flytta in den 1 jan.
Julen blir ensam. Jag jobbar.
Nyår blir ensam. Jag jobbar. Dock inte på sjælva nyårsafton, men vem ska man umgås me da? Linda ska flytta tilbaka till Gøteborg tydligen. Tino flyttar hem till Umeå i mitten av december førmodligen.
Skønt att det ær en massa svenskar på jobbet som man kanske skulle ta tag och umgås lite med. Hærliga tjejer.
Julebord på Oslo Plaza på lørdag. Då jævlar.
Jag passar næmligen inte i Tomteluva. Før er som førstår =)
Ha de så jævla fett i Thailand Jempa! Inte før mkt happy milkshakes och såna dær hæftiga pizzor dom har som man tydligen frå konstiga hallisar av ;-)

Ensam? Næ, jag kanske trivs så pass bra med mig sjælv att jag inte behøver nåt større socialt liv. Good im depressing......


Missing you...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0