Pura Vida

En helt underbar helg har passerat. Stora Frö befann sig i sitt esse med underbar musik, underbart väder och självklart, en helt underbar publik.
Vårt lilla gäng bestod av Anna, Mia, Jag, Esteban, Filipe, Valentino, Hank the tank och Jeppe"jonas". Även Carro Länk och pojkvännen Bull fanns på plats på annan areal.
Missade Svenska Akademin pga en viss person *hostandreashost* HAHA
Jempa, fan att du inte följde med. Hade behövd dig vid min sida när man somnade på en strand fylld me släta, bebislena stenar med House och dunkande Dub i bakrunden med bara havet framför sig. Provisoriskt uppsatta eldar och kärleksfulla vänner delade förmodligen min glädje denna natt!
Jag vill genast tillbaka! Nästa år Mia, då uppträder vi hahaha *wena wanawena wasa BOMBACLOCK*!!!

Söndagskvällen spenderades även den i goda vänners lag, med grillning, fotboll och världens näst sötaste unge! (Den sötaste är ju självklart min brorson Edvin...) Men Valle, ja säger då det, du får nog ställa upp på en till unge!!
Bildbevis på denna underbara varelse finns nedan.

Pura vida chicas/chicos!

Pura Vida

Oliver Mendoza



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0