Stewie rocks!

Stewie rocks!

Du vet vad jag går igenom
Du lyssnar på mig när jag talar till dig
Du finns där för mig
Dina ord ikväll gjorde mig glad
Ditt sätt att lyssna gjorde mig glad
Det är första gången på länge jag öppnat mig, och du dömer mig inte, för du vet vad jag går igenom
Du är en underbar vän, och jag saknar dig
Men ja e stolt över dig, du lever ditt liv, och står på egna ben
Jag finns här för dig för alltid
Det är väl det som kallas vänskap
Ge och ta


Jag saknar dig, din plats på soffan är tom
Jag ligger där ibland, på din plats, för att få va en del av dig
Jag vill ha dig hos mig, lr ännu bättre, va hos dig
För du är där det är varmt
Du dricker paraplydrinkar på en bar
Kom hem snart, för utan dig känner jag mig inte hel

Jag är glad nu
Idag, igår, förhoppningsvis imorgon
Jag kan aldrig veta
Medicinen tar sin kraft, den gör gott
En hel vecka utan tårar, nästan iaf. När jennie steg på tåget kunde dom inte hållas tillbaka, men det var en annan sorts tårar, av saknad
Men jag är glad nu

Tack Karin, du är en underbar person. Stewie Rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0