Min simba....


Min simba....


Får jag vara din Nala?
Du är söt som en lejonunge...
Du är stark som ett lejon...
Och du heter Leijon...

Det är svårt att hitta inspiration till att skriva när man är glad och lycklig
När man mår dåligt så spottar och fräser man ut olycka
Man klagar på hur lite det finns att leva för
Jag har rätt att må dåligt ibland och spotta och fräsa
Det har kännts som att livet är över och man går dag ut och dag in i samma smörja och frågan består.
Varför?

Men nu är jag glad.
Mina pusselbitar lägger sig på rätt plats.
Det är inte lätt att lägga ett pussel utan ett motiv på
Men, sakta men säkert blir det färg och form på varje pusselbit och pusslet skildrar mitt liv
Av medgångar och motgångar
Av lycka och olycka

Du bor miltals timmar och minuter bort.
Jag saknar din doft redan.
Kunde du inte gjort en såndär tjejgrej och sprejat lite parfym på min kudde?
Vi ses snart igen.
Då ska vi äta söndagsmiddag och vara sådär vuxna.

För man växer upp
Man blir äldre och visare som sina mor och farföräldrar är.
Vi bygger minnen och vi bygger framtid.
Alla steg vi tar är början till en förändring vare sig det gäller små eller stora förändringar.
Alla har betydelse.

I can't take my eyes off of you ...
I can't take my mind off of you...



over and out

Kommentarer
Postat av: Nora

Babe! Shit...
Är det han som kom på förfest hos dig?

Jag är glad att du är glad

2006-10-12 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0