Jag tycker om när du tar på mig

Jag tycker om när du tar på mig

Vill känna fingrarna genom mitt hår
I nacken
Vill rysa sådär underbart att det rycker i hela kroppen
Vill känna kärleken ända nerifrån tårna, när du ser in i mina ögon och jag bara vet.
Jag behöver de där.
Det var alldeles för längesen
Uppleva äktheten
Att rumla runt i ett hav av oseriösa förbindelser tröttnade jag på för längesen
Ändå finns du ju tydligen inte där ute
Jag fortsätter leta
Vill aldrig överge mitt hopp
Det är ju hoppet som aldrig överger människan

Jag och dionysos lever i ett
I kaos, lust och vildhet
Samtidigt som Apollon har sin inverkan på min kropp och mitt välbefinnande
Med kontroll, förnuft och behärskning

Undrar om jag har nåt av det där egentligen, eller om jag bara intalar mig själv det.

Jag vill iallafall ha det där
Det där lilla extra
Som just nu känns omöjligt
En vis person sa till mig väldigt nyligen: 90% av alla killar är tyvärr svin i slutändan
Då sa jag: Vi är rätt bra på att svina vi me.
Vill sluta svina.
Vill hitta någon jag inte behöver va svinig mot.
Sluta såra, och slippa bli sårad

over and out


Kommentarer
Postat av: Frugan

FAn va livet ar konstigt....vi har ett helt jordklot emellan oss....anda tanker vi o kanner likadant!!

Singelfarjan till Abo nasta?

saknar dej sa det gor ont!!

BESITO

2006-10-24 @ 01:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0