Dansa, bara dansa

Dansa, bara dansa

...natten lång.
Min volang på min blodröda klännig ska vina i vinden
När jag dansar under månens sken och stjärnornas glitter
Till gryningen
Då kommer solens strålar
Dom smeker ditt ansikte
Vi tänder en cigg o flyttar oss
Kom hit så jag kan ge dig en bootyshake
Och du lånar mina stövlar
Så lånar jag dina jeans
Har dina glasögon på mig. Så att jag ser världen, lite genom dina ögon.

Nästa måndag skall stegen traskas till skolbänken igen
Ord, siffror och dylikt skall gå in igenom ena örat och stanna där och inte gå ut genom andra.
Som så många gånger förr
Jag är inte dum
Jag är inte lat
Jag är inte lite efter
Jag är bara lite trögstartad och rädd för konsekvenser
Men en del av min hjärna, kanske en annan procent än dom 4 vi i snitt använder, säger mig att denna gången skall det gå bra.

Grattis på födelsedagen Anna Svensson. Jag önskar dig all lycka
Nora Alawie, vår alldeles egna stjärna. Du lyser som vanligt starkast på himmelen.
Men idag är det Annas dag.

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Yeah.. Go Linda Karlsson=)

2006-10-14 @ 16:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0