Azitaaaaaaa

Hoppsan hejsan va det går undan!
Gårdagen var kalaskrejsiiii, Sports me Sanna, Daniel o Azita o hennes korridorspolare! Hade skitkul på förfesten, tequila o massa annat.
Men shit asså, hur tokfull blev inte Azita?! Hahahhahha höll på o dö när hon sjöng Unbreak my heart på scenen till kareokemaskinen......
Shysst kväll, även jag vaknade upp i korridoren me henne o känner att jobba idag, njaaa sådär kul kanske....

Jag saknar dig, de kändes igår som att mitt hjärta gick mitt itu än en gång...
Förstår inte hur ja alltid lyckas öppna mig, när ja väl gör de så går allt åt helvete...
Trodde vi var annorlunda
Trodde vi var rätt
Trodde du var min ängel
Men näe......


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0