....med lite socker på

....med lite socker på

Jag saknar Göteborg
Jag saknar livet, stressen, full me folk
Men jag saknar inte pressen
Jag saknar Nora
och Anna och Linda
Jag saknar ljuset i mina ögon som får mig att kisa
och vinden i mitt hår när jag springer efter spårvagnen
Även om, jag vet Linda, att vi springer inte efter spårvagnar

En klok man med en underbar röst
Jag skulle inte kunna citera någon bättre:

Jag måste få säga
begrav mig med penna och med block
så även om jag ligger nedgrävd
tar orden sig upp
Ni kan räkna blint med mig
Även när jag är borta
För när jag kommer tillbaka
kommer marken börja skaka
dom som inte är galna
kommer bli galna
och sakna de dom aldrig haft
Nio miljoner hänger ut sin längtan
på tork
Och de fortsätter säga:

Det finns en gräns som du borde känna till
Det du får är inte samma som du vill
Det finns tillfällen då du måste ge upp
Jag säger Ha! Försök att tvinga mig



Kom igen
allting ordnar sig
med lite socker på

Kärlek





Kommentarer
Postat av: Linda

Neee, vi springer faktiskt inte efter spårvagnar! =P Saknar dig me hjärtat!

2006-12-15 @ 21:29:58
Postat av: Nora

Jag saknar dig alltid hjärtat.Jag kommer aldrig glömma när vi stod där och skrek...Angered lukatr gräs mamma hahahahahha Älskar dig

2006-12-18 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0