17 maj firande

Här tänkte jag bidra med massa fina bilder från den sista söndagen i maj. Men min kamera är spårlöst försvunnen i mitt hem, och jag har mina mistankar om att den är i gott förvar hemma hos Saga. Så dom får jag visa en annan dag.
Däremot hade jag en fin 17 maj, Norges heligaste dag, Nationaldagen.
Jag startade dagen med att jobba häcken av mig på Kaffebrenneriet med kö ut på gatan konstant i 5 timmar, men två splirrans nya kollegor. Mindre bra genomtänkt av min DL men vi överlevde.
Efter obeskrivbart dåliga nyheter från Sverige åkte jag hem till min kära sambo Emma som inte längre skulle spendera resten av dagen med oss.
Men jag lämnade henne i sin pojkväns armar och mötte min egen kärlek och vi tog bussen till St hans haugen där vi mötte upp Nixie, Gjermund och karin mfl. Det bjöds på grillmat och Cava, dagen i ära.
Lite bilder kommer här!



Nike och Gjermund



Jag och Marianne




Simon, Karin, Mickis och Jokke

Och min fina Joachim!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0