Luggig lugg



Ja, min lugg har blivit så lång att jag måste rulla upp den så den inte slänger och svänger framför mina ögon.
Fast det är ok. Jag gillr min upprullade lugg.
Det trista är att på bilden syns inte mina små söta vit-rosa blommor jag har i håret! Dom ska jag fixa en bild på imån!

Sitter förövrigt på mammas jobb där jag alltid får massa inspiration till att sy. Och till att dricka massa kaffe och äta semlor. Men mest till att sy nya kreationer, eller gamla. Beroende på hur man ser det. Allra mest vill jag packa ner hennes ena provdocka i min handväska och plocka upp den igen hemma i Oslo! En sån gammal i trä-nederdel och vit överdel. Inte en sån modern inställningsbar.

Men jag har iaf fått tag i lite tyg till en klänning och en kjol som jag rotade fram bland mammas gamla dammiga tygbitar. Så imån ska jag rita av min blå-vita polkadott kjol som jag fyndade på fretex förra helgen. Behöver fixa upp lite nya bilder märker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0