Fredagsutgång

Förra fredagen var slitig och jag deckade på soffan när jag kom hem från jobbet. Men sen tog jag mig i kragen, öppnade en flaska chilenskt gott rödvin och började fixa till mig. Jag skulle ut och träffa Thea mfl på Gamla där det utlovades Fakis show, burlesquedans och liveband. Dock blev jag sittandes med Jessica när hon kom hem från jobbet, med några parti kortspel. Det är mkt underskattat ska ni vet!
Men hur som helst. Så här såg jag ut innan jag gick ut genom dörren!



Vi får väl se vad denna fredag har att bjuda på. Med min förkylning i bakfickan och det småländska snölandskap jag ser utanför fönstret så gissar jag att det blir lugnt.

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0