Ljus i vårt hus

Det går undan när det går undan. Fick tag i en lägenhet bara 300 m från där vi har bott det sista 2 åren. Så förra veckan packades det som en galning, och i helgen flyttade vi det mesta.
Kära Joachim ställde upp med sin Chevy som i princip allt gick in i utom min säng. Så nu står jag inför dilemmat, hyra ett släp, eller sälja den och sova på den uppblåsbara 160´madrassen som egentligen funkar helt fint med min bäddmadrass på. Får se.
I tillägg har jag åkt på en muskel-inflammation i min axel och är sjukskriven en vecka. Så går det när man tror att två (svaga) tjejer kan flytta ett helt hem.
Men lyan behöver lite färg och det inhandlades igår, köpte allt för lite dock, men det är en bra start! Vi ska nog trivas. Om vi får bort lukten av sopor och gammal thaimat i trappen och felles rummet.


På lördag är det Caven. Håll i hatten och på med hängslena för här ska det dunkas gammal takter i bombrummet uppe vid Tøyenkrysset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0