Utan internet

Jess, så e de. Så det är därför jag har lyst med min frånvaro här på bloggen.
Att det känns som att jag jobbar ihjäl mig har kanske oxå en liten inverkan. Men det börjar bli bättre. Jag börjar komma in i jobbet, och rutinerna. Men att gå upp kl halv sex på morgonen känns fortfarande för mig helt onaturligt!
Men det är kul. Jag jobbar med helt underbara människor men saknar förstås gutta på Sentralen :D

Nånting jag haft nåt så otroligt mycket av i det sista är hemlängtan. Jag har inte haft det nåt speciellt de sista två åren sen jag flyttade till Oslo men de sista veckorna har jag haft ont i magen, sovit otroligt dåligt, jag pendlar upp och ner i vikt så det knakar och jag finner ingen ro. Och då antar jag att den sk tryggheten hemma kommer krypandes i bakhåll.
Men nu ska jag äntligen hem på fredag. Det blir två korta dagar och det bär tillbaka på söndageftermiddag. Men jag ska träffa min familj och förhoppningsvis Jenka. Typiskt att man komemr så sent, annars hade det nog allt tagit sig en tur till gamla goa kafé elux

Kommentarer
Postat av: Monica Lindström

Hmmm....trygghet må du ha med dig var du än är.Den ska finnas i dig.

Du mår kanske inte så bra om du äter och vikten åker upp och ner. Då är det nog inte det att du är i Oslo som är boven. Men...det är väl bara att flytta hem om du inte kommer på nåt bättre!

Lycka till!

2009-11-01 @ 14:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0