göteborg i mitt hjärta

Sitter i vardagsrummet till min gode vän Paul.
Ölen är intagen och fler lär det väl bli under kvällen.
Semestern har kommit.
Jag har 10 dagar. Underbara dagar.
Och dom skal spenderas i en dvala där jag inte tänker fundera på nånting.
Vanligtvis när jag drar mig hemåt och till min stad så tvingas jag stressa och slitas mellan vänskap,
syskonkärlek och familjetragedi men denna gången ska jag bara tänka på mig själv.
Ikväll ska vi ut en sväng. Imån skal kust till kust tåget bestigas utan sittplats og utstås i 3 timmar.
Släktmiddag imån lördag och jag ska få krama mina kära brorsbarn tills dom spricker,
eftersom jag saknar dom så.
Det gör nästan ont i mig när jag tänker på hur mkt jag missar av deras uppväxt men jag får väl ta vara på den tiden jag får iaf.

Ses imån! Nu ska jag och Paul inta natten med glamour och punk. Svartklubb på Lindholmen.

Rock on!

Kommentarer
Postat av: Martin.

I love Goteborg! Har vært der flere ganger og det er skikkelig fint. Idag hadde de sigarkaffe på kaffebrenneriet, jeg jublet høyt og ble litt flau etterpå, hehe. Hyggelig med kommentar på bloggen!

du gamla, du fira, du.... tra la la

2009-11-30 @ 14:17:36
URL: http://www.funkymarwin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0