Underbar kväll på Café Skansen


Ja, igår hade Linnéa födelsedag och eftersom jag me fyller år snart så drog vi ihop ett gäng och gick ut och åt. Tror det blev 8 champangne flaskor (Tack Christian!) och helt übergod mat. Dit ska vi dra fler ställen.
Åt blåmusslor i vitvins- och örtsås och saffransmajonäs, och lätt friterad bläckfisk till det. Emma fick en helt nyydelig glass, med kokos i. MMMmmmmmmm!! Sen drog vi vidare till De villes, som vanligt! Väldigt lite folk ute, men med tanke på diverse festivaler som e i krokarna just nu, som Metaltown i Göteborg och Hovefestivalen nere i Arendal så e de väl inte så konstigt.

Men lika glada var vi, och släntrade hemåt vid ca 01.00, kanske lite ovanligt för Familjen Eden... Men pigga och glada på jobb idag!

Min kamera ligger uppe hos Anna och Sara, så därför det varit dåligt med uppdatering av bilder här. Kommer snart!

Solen skiner och livet känns bra igen, efter en hektisk och orolig vecka, som jag inte har nån större lust att diskutera här..
På tisdag drar vi till Arvikafestivalen, jag, Emma och Karin. Det ska bli en fabulös vecka med massa musik och glada miner som blir till minnen på våra näthinnor. Om ni ska dit, besök oss i öltältet vid Vintergatan/Slänten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0