Back on track

Efter en skön helg, men en del huvud-dunk och sängliggande är man nu tillbaka på jobbet.
Fredags kvällen började otroligt mysigt på Anna och Saras balkong, där vi njöt solnedgång och rosé. Kameran förlät jag dock där uppe och därför finns ännu inga bilder. Men det kommer! Det diskuterades bungyjump som skulle utföras dagen efter, och hade det inte vart för att det var en vecka till löning hade jag åkt med och förmodligen kissat ner mig av skräck när fötterna släpper greppet om brofästet. Men jag ska göra det. Det är på min to-do-list.

Känner att jag vill resa nånstans. Om så bara för en weekend. Kanske Paris. Eller London.... Känna på någon annan stads brus och lukt. Höra polisbilarnas tjut, gå på trånga gamla gator i en gammal stadsdel och sitta på café och avnjuta en kopp kaffe och någon nationalbakst.

Läste på Sandra Beijers blogg, niotillfem, att hon ska ta en tur till Moskva. Hur kul hade inte det varit!? Köpt massa små ryska dockor som man kan plocka isär tills det bara är en docka i samma storlek som ett knappnålshuvud kvar. Dricka rysk vodka, äta fin kaviar och ropa Nastarovije! (?) tills solen tittar fram igen.

Jag tror jag ska kolla upp Paris lite. Åka till Ryssland känns lite för avancerat för mig... Men en dag! Men sålänge, någon som har tips om Paris?? Vart man hittar de bästa vintagebutikerna, bra uteställen, billiga hotell och mysiga restauranger??

 Paris på 20-talet

Kommentarer
Postat av: Fru simonson

Jag røstar iaf på att vi åker till paris,bara vi hittar billigt flyg osv=).tanken e la o førsøka spara till en længre resa sen oxå....o de e vi ju såååååå duktiga på....Vore fett.....Pøsss

2009-06-09 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0