senaste gadden

Ja den måste jag ju visa, eftersom den just nu är min kropps stolthet! I just love it. Det gjorde ont så in i helvete men när den var klar var det värd varenda sekund! Tack Morten på Lucky7 tattoo! Bästa födelsedagspresenten!





Sådärja, nu börjar armen likna nåt. Men alot more to come! Morten kommer definitivt få fler besök av mig.
Emma skulle egentligen vart där igårkväll men hon kände sig alltför dålig. Man ska inte tatuera sig när man e sjuk! Då har inte kroppen kraft till att ta emot färgen, eftersom den lägger all kraft på att få dig frisk. Och det gör fan så mycket ondare.

Kommentarer
Postat av: jessica/vintageportalen.se

oh, vad fint!



(ja, jag behöver lite sommarkänsla. pronto. skickar du lite i ett kuvert?)

2009-07-15 @ 19:31:56
URL: http://www.vintageportalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0