Stockholms tur, check!

Hela helgen har varit helt makalös. Helt underbar och jag saknar det redan. Synd att man hade så lite tid, kanske kan skylla en del på bakfylla och andra petitesser, men hann iaf hitta mig en fin brun handväska på stadsmissionen!
Gick förbi en helt fabulös butik, den hade inte hunnit öppna men både Sarah och jag föll pladask för skyltsfönstrets inredning och hade jag haft en kriminell bana i livet hade jag fan tagit o gjort inbrott, bara för att få med mig den fantastiska fågelburen, skyltdockan och "byrån". Allt var i äggskals-färgat...stål? Ja, eller nåt. Tänk er riktigt gamla prylar nu. Sånt man vill bara ha i sovrummet, och på balkongen med massa fina växter som kränger sig runt. En fågebur hängandes i ett hörn av lägenheten, bara för att den är så förbannat vacker. Var inte helt hutlösa priser heller. Jag måste åka dit och köpa med mig det en dag. Annars ska jag vända på varje sten och kotte i den här stan tills jag hittar liknande!

Sarah, bara så du vet kommer jag att komma och våldgästa dig och din Adam igen, inom en snar framtid. Du är så fantastisk och jag vill bara krama dig!

Ska lägga upp lite bilder så fort som möjligt! Inflyttningsfesten som spenderades ute i Hökarängen slutade med erotiska bilder på toaletten, deckandes på soffan, en hel del Gammeldansk och massa, massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0