Godis i min postkasse

Idag kom min efterlängtade post. Det är ju alltid trevligt när det ligger nåt annat i brevlådan än trista räkningar...

Och idag var det ett litet rosa kuvert från UK som gjorde min dag lite ljusare!  Jag beställde ju smycken från ett företag som heter Rock´n Rose för inte så länge sen. En underbar sida på internet med massa underbara smycken helt i min smak, och det bästa av allt, inte alls dyrt! Visade ju bild för ett tag sen, på ett speciellt halsband som jag önskar mig =)

Här kommer iaf lite bilder på vad som kom hem till mig idag! Jag fick t.o.m en karamel!

Ursäkta den dåliga kvalitéen. Min älskade kamera är kvar hos min bror hemma i SVerige. Får inte tillbaka den förän mars så tills dess får ni klara er genom att se bilder från min party-kamera.

 

I ordered som jewlery from an brittish webside som weeks ago, and the items above came in the mailbox today!

http://www.rocknrose.bigcartel.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0