Pärlemorknappar till min blåa skönhet

Minns ni att jag köpte ett Vouge vintage mönster på ebay för ett tag sen?
Klänning är nu i stort sett färdig och fick åka med min mor hem vid hennes besök i Norge för ca 1 mnd sen, kommer förhoppningsvis tillbaka med posten imån.
Min symaskin föckade ju sig och vägrade sy knapphål så det fick hon göra. Så nu ska jag bara sy dit mina nyinkåpta vita pärlemorknappar och fixa bandet runt halsen så är den redo för att inta gatorna i Paris!
För om exakt 2 dagar står vi där! Med endast klänningar nerpackade i resväskan ska vi njuta av några dagars semester i en av de mest romantiska städerna i världen!

Paris, nous voilà!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0