Last day of Paris

Den sista dagen hittade vi alla vintagebutikerna. Så typiskt. Hade velat gå hur länge som helst, men fick stressa igenom alla butikerna! Hittade dock en klänning och en blus, en väska och en sjal!


Gick upp tidigt för att åka hit. Catacombs. Men det var stängt. Vi fick alltså varken va me om hemliga rave i tunnlarna, eller gå den lovliga turen under Paris. Sjukt besvikna.


Vi tog metron in till city igen för lite shopping


Finfina koffertar.


I e finfin butik. Samma koncept som Myrorna. Fast med lite nytt inblandat. Och mycket dyrare.




Utanför stod en liten bil. Den såg nästan bortglömd ut och vi ville adoptera den och ta med den hem


ântligen ltie vintage! Första blusen inhandlad


Och här hittade jag min blåvitrandiga fantastiska 50-talsklänning. Nydelig.




Hyfsade priser med. 10 kr för en sjal, 50 för en väska och kanske 200 för en klänning.


Innan en sista resa med Metron tog vi lite mat på en resturang. Riktigt tråkig mat dock.


Men vi var glada för det! Dock inte lika glada för att åka hem.

Paris åker jag gärna tillbaka till. Jag hade verkligen trivts i den staden. Så vackert. Så romantiskt. Så Paris.

Kommentarer
Postat av: yasin

nica bilde paris hoppas ni hade det trevligt..visste inte du hade en blogg...//yasin

2009-08-23 @ 12:03:35
URL: http://yasinsh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0