for those who knows me

...så tror jag det är dags att börja baka.
Knåda i tankarna.
Kavla ut skiten.
Baka in och bränna i ugnen.

För att börja på nytt igen.

Jag hatar den här tiden på året.
Jag såg ett löv virvla vinden igår. Det såg ut som den njöt.
Hånade mig med sin gula färg och nynnade,
"Haha, du ska inte tro att värmen du fått varar längre!"

Jag tittar på högen på fatet som växer sig allt högre.
Jag dövar mitt rum med rökelse från Indiska och toner från John Mayer, Anthony and the Johnsons och Muse.

I dont want this. Same shit every year.
Klockan är 02.08.
Jag ser ut på gatan. En gatlyckta dinglar mellan husen.

Ännu en sömnlös natt som väntar. Och jag har hemlängtan. Eller bortlängtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0