Och vi ska starta band?!

Hanna på gitarr
Björn på munspel
Och jag på keyboard. Eller trummor?
Har inte riktigt bestämmt mig før vilket sätt som enklast får ut ens agressioner. Det måste va trummor. Fast keyboard kan man ju ändå förmedla en hel del på.
Lite skön elektronica. Lite familjen. Fast i ett kollektiv. Där inte alla kommer från skåne. Inte en enda faktiskt!
Det är en blandad kompott i vårt lilla näste på brugata. I lördags undrade vi hur sjutton Björn kan stå ut med oss. Tre (fyra med Sandra, fem om Lisas syster Johanna e på besök) helt totalt galna brudar. Sexfixerade. Kedjerökande smygalkisar.
Fast, varför inte stormtrivas när man kan låtsas vara oberörd av att se på alla tuttar som springer in och ut genom badrummet. Få höra på allas kärleksproblem och få tips på sex ställningar. Så klart han njuter. Speciellt när han fått tillåtelse att bo kvar, och vi får ha kvar vår hyra på "blyga" 3500 norska riksdaler per månad.

Jag börjar tröttna på Tinghuset. Jag som trodde jag skulle få va med om lite action. E nog mer action hemma på Brugata, en tisdagskväll utanför någon av de två 7eleven.


Saknar dig oxå mi amore. Om du har lust kan du säkert komma upp i vinter och bo med oss. Det vore trevligt. Sitta i köket och skylla på att trästolarna knakar, och dricka kaffe tills vi nästan spyr.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0