Well then, let me see....

Well then, let me see....

Trion var samlad
Café Publik
En underbar innergård
Kaffet får man klaga på ett par ggr, för att få det perfekt
Men charmen på stället väger upp, även om man får en inkompetent "barista" till att göra mitt kaffe
Det ultimata var
Att trion var samlad
Era leenden värmer fortfarande i mitt hjärta
Att få dela sommaren med er var det bästa på länge

Låt mig höra era röster igen
Jag vill se er dansa
Jag vill höra er sjunga
Låt oss röka, så ska jag koka kaffe
Den som fattas är Jennie
Men hon är på ett bättre ställe
Där hon röker, för ciggaretterna kostar bara ett par kronor, och så dricker hon kaffe någon annan kokat.
Men hon finns här ändå
Och snart kommer hon hem
Det blir årets julklapp

Snart ska jag åter igen märka min kropp
Har hittat något, som är en fröjd för mina ögon
And its only the beginning


over and out

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag älskar dig habibi. You always seem to but a smile on my face and tears in my eyes. Kom hem nu till lövgärdet kompis, där du har två stolta vänner som väntar på dig.

2006-11-06 @ 12:34:48
URL: http://upcominstar.blogg.se
Postat av: Anna

Håller med det tidigare inlägget=) Kärlek.

2006-11-12 @ 16:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0