Back on LCHF

Japp. Mina sist inkøpta jeans går på, men med den høga midjan så får jag nog snarare deformerade revben än en pinup-style.
Och eftersom jag sist prøvade dieten faktiskt gick ner i vikt så skal den prøvas igen. Eller iaf så gott det går!

Gick ner till Kalbakken kjøpesenter idag, ca 1 km, ist før att gå till Kiwi som ligger några 100 m bak huset. Vägen till Kalbakken har som det nämns i namnet, en fet jävla backe att først komma nerfør, och sen uppfør på tillbaka vägen. 
Med två matkassar, i øsregn och motvind, var jag helt død när jag kom hem till Joachim. 
Dålig kondis? Øvervikt?

Time for change.

Så nu till frukost blev det äggrøra, några skivor røkt lax, en stekt tomat och några blad hjertesalat. Kaffe och äpplejuice till det.

Lunch senare blir køttsoppa öch till kvällen vankas det laxpaj och räkor, tillsammans med kjæresten.

Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0