Norges nationaldag och jag åker till Sverige?

Ja, nu är det väl inte riktigt så illa, att jag totalt missar något som anses vara årets firande i Norge. Men jag har om 3.5 timme semester ia 10 dagar och det känns ju underbart. Dock ska jag hem för att städa ur min lägenhet så det är väl itne bara att slappna av och sola-semester direkt... Kommer nog itne vara speciellt kul att komam hem till den heller, då jag haft den uthyrd till inkompetenta, själviska och ignoranta idioter som har förstört min lägenhet på mer än ett sätt. Jag bara hoppas att det inte kostar skjortan att åtgärda det...

Men några roliga saker kommer att ske iaf!
På söndag ska jag snabbt träffa en väldigt fin vän i Göteborg, Andreas, som jag inte sett på ca 3.5 år. Det ska bli skönt att få en kram av honom på perongen!
Jag ska träffa Jenka som jag oxå ska krama då jag saknar henne jättemycket när vi bor så långt borta ifrån varandra!
På onsdagen ska jag tatuera mig och även ta några förtjänta öl på Kafe de Lux med min käre vän Erik.
En fika skal hinnas med Mikael och säkert diverse andra goa vänner.
Min far fyller 60 imån lördag och det ska firas med lite mindre pompa och ståt på lördagen, och sen blir det väl utgång.
Jag ska självklart umgås med min kära mor som ställer upp i vått och torrt, och så ska jag pussa på mina brorsbarn som är sötast i världen!
Sen bär det av tillbaka till Göteborg där jag åter igen skal möta Andreas, och möjligtvis hinna med en fika med Linda.

Dagarna kommer flyga iväg och jag kommer inte hinna med i närheten av alla saker jag vill göra och människor jag vill träffa! Men jag hoppas på solsken över mina axlar och en härlig vecka i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0