Schweden

Japp. Ikväll bär det av till kära Sverige. Landet vi har en hatkärlek till som heter duga. Det är väl ungefär samma kärlek som till konstiga släktingar. Du står inte ut med dom, men det är trots allt ditt kött och blod så du måste lixom älska dom.

Helgen är fullbokad, som vanligt. Jag kommer försöka hinna med så mkt som möjligt, men hinner jag inte träffa er, dont hate. Packa en väska, ni vet vart jag bor nuförtiden och klarar säkert av att sitta på ett tåg några timmar av ert dyrbara liv.

Fredag
Lunch med mor
Tatuering på H.O.P.
En tur på stan
Flyttpacka i lägenheten
Lite mat och dryck med nära och kära

Lördag
Födelsedagskalas ute i Rottne för mor och bror
Emmas födelsedagsfest
By-tur

Söndag
Bakfyllemat
Flyttlass till Rottne
Familjekos

Måndag/Tisdag
Flyttpacka
Åka hem till Oslo?

Där har ni mitt schema för de närmsta dagarna. Ta en telefon om ni vill boka upp mig för en fika eller dylikt!

Snakkes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0