God works in mysterious ways

Inte för att jag har tro på någon eller några gudar, men jag gillar uttrycket. Skulle kunna egentligen säga Life istället för God.

Sista tiden har vart tuff. Skit har hänt här, och där och ibland träffar skiten verkligen fläkten, så är den överallt.
Men ibland så räcker det med ett leende, så börjar livet kännas levbart igen.

Har legat sjuk i snart en vecka nu, och det börjar äntligen vända. Astman har tydligen blivit värre. Men en dag till hemma sen blir det jobb igen. Förhoppningsvis. Annars vet jag inte riktigt hur nästa månad skal överlevas. Vill egentligen inte någonting annat än att ha ett heltidskontrakt. HÖR DU DET, HANNE?  =)

Tänker verkligen stanna i Norge. I Oslo. En så fantastisk stad. Snart flyttar Emma in oxå.
Har dammat av min symaskin. Bara sytt in ett par jeans men ändå! Och snart får jag tillbaka min älskade kamera. Ska aldrig lämna ifrån mig den igen. Och snart är våren här! Mitt skissblock används flitigt. Både för tatuerings-drömmar och andra drömmar. Eller bara tidsfördriv.



Jag saknar våren. Hoppas våren har saknat mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0