Flyttpacka

Fyfan vad tråkigt det är. Som tur är, är det inte så mkt saker som ska packas, det gjorde jag ju när jag flyttade hem tll min bror, innan jag for till Oslo i 2007. Så det blir inte massa nostalgiska stunder som gör att allt tar så förbanant mkt längre tid. Men det gör det oxå svårt för jag blir frustrerad. Jag kan ju inte få ut några grejer lixom. Det betyder att jag måste hit igen, förmodligen i maj, eftersom jag inte får lägenheten uthyrd tidigare.
Sjukt tråkigt att jag insett att man inte kan lita på folk. Här kommer man hem efter att ha haft lägenheten uthyrd i 2a hand i två omgångar, ja då är TVn sönder, DVDn är borta, stereon vill inte spela upp nåt ljud, och slår man sönder sex st vinglas så säger man att man har gjort det, man köper inte fem (!) nya i en helt annan färg!? Trött blir jag.

Är det nån som behöver möbler? Säljer allt det här...
Soffa 2 st, tv-bänk och soffbord & 2 hyllor.BokhyllaData-skrivbordKöksbord och 2 stolar

Säljer även en 120'säng med 7 cm bäddmadrass som är 4 respektive 2 år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0