Finska för Svenska invandrare i Norge

Givande konversation på fuckbook.


4:47pm Sara

klockan ær nu 16:45 och museet stænger om 15 minuter.
It's now 4:45 pm, the museeum will close in 15 minutes, thank you for visiting and welcome back :):)

4:47pm Linda

cp

ost sås ost mos ost sås mos tack och adjö mos

4:47pm Sara

han sa de på høgtalaren ju..

hejdå cpostmosbricka

SÅS SA JAG!

4:48pm Linda

tyst sa jag till dig

4:48pm Sara

ja sa tyst

med dig kbvoinanabs

de ær finskt

4:48pm Linda

schhh

perkele vittu

4:49pm Sara

kukkelemæækei '

4:49pm Linda

koskenkorva perkele satan fiffan

4:50pm Sara

mine pejækkseri kokkosakki

4:50pm Linda

tyst sa jag
4:51pm Sara

voi vittu

Så kul e det innan stägningsdags, och så kul e de hemma i min sjuksäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0